Gyakran Ismételt Kérdések

Share information about your brand with your customers. Describe a product, make announcements, or welcome customers to your store.

Rendelés leadása

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Fizethetsz utánvéttel (futárnak), bankkártyával, vagy Paypal segítségével. 

Biztonságos a bankkártyás fizetés?

A kártyaadataid nem kerülnek hozzánk. A fizetési folyamat és kártyaadataid biztonságát az SSL kapcsolat garantálja.

Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem, regisztráció nélkül is vásárolhatsz. Ha viszont regisztrálsz, könnyebben követheted a rendeléseidet és gyorsabban tudsz újra vásárolni.

Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelésemet, miután leadtam?

Ha még nem adtuk át a csomagot a futárnak, természetesen igen. Ilyenkor írj nekünk azonnal az info@purepanda.hu címre, és segítünk módosítani vagy törölni a rendelést.

Szállítás

Mennyi idő a szállítás?

A szállítás ideje 1-3 munkanap.

Mennyiben kerül a szállítás?

A szállítási díj 1190 Ft, 10000 Ft felett ingyenes.

Nem érkezett meg a csomagom.

Első körben keresd meg a futárszolgálatot a rendelési azonosítóval, ha nem tudnak a csomagról írj nekünk emailt és mi amint tudunk utána járunk és válaszolunk:

info@purepanda.hu

Csomagpontra lehet rendelni?

Nem, jelenleg csak normál szállítással tudsz rendelni.

Visszaküldés

Mi van, ha nem válik be a termék?

Biztosak vagyunk benne, hogy elégedett leszek a termékkel :) Ezért is biztosítunk számodra 30 napos pénzvisszafizetési garanciát.

Mennyi időn belül élhetek az elállási jogommal?

A megrendelés kézhezvételétől számított 30 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ehhez elég, ha írásban jelzed nekünk a szándékod az info@purepanda.hu e-mail címen.

Collapsible content

Collapsible row

Collapsible row

Collapsible row

Collapsible row