Gyakran Ismételt Kérdések
Share information about your brand with your customers. Describe a product, make announcements, or welcome customers to your store.
Rendelés leadása
Milyen fizetési módokat fogadtok el?
Fizethetsz utánvéttel (futárnak), bankkártyával, vagy Paypal segítségével.
Biztonságos a bankkártyás fizetés?
A kártyaadataid nem kerülnek hozzánk. A fizetési folyamat és kártyaadataid biztonságát az SSL kapcsolat garantálja.
Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is vásárolhatsz. Ha viszont regisztrálsz, könnyebben követheted a rendeléseidet és gyorsabban tudsz újra vásárolni.
Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelésemet, miután leadtam?
Ha még nem adtuk át a csomagot a futárnak, természetesen igen. Ilyenkor írj nekünk azonnal az info@purepanda.hu címre, és segítünk módosítani vagy törölni a rendelést.
Szállítás
Mennyi idő a szállítás?
A szállítás ideje 1-3 munkanap.
Mennyiben kerül a szállítás?
A szállítási díj 1190 Ft, 10000 Ft felett ingyenes.
Nem érkezett meg a csomagom.
Első körben keresd meg a futárszolgálatot a rendelési azonosítóval, ha nem tudnak a csomagról írj nekünk emailt és mi amint tudunk utána járunk és válaszolunk:
info@purepanda.hu
Csomagpontra lehet rendelni?
Nem, jelenleg csak normál szállítással tudsz rendelni.
Visszaküldés
Mi van, ha nem válik be a termék?
Biztosak vagyunk benne, hogy elégedett leszek a termékkel :) Ezért is biztosítunk számodra 30 napos pénzvisszafizetési garanciát.
Mennyi időn belül élhetek az elállási jogommal?
A megrendelés kézhezvételétől számított 30 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ehhez elég, ha írásban jelzed nekünk a szándékod az info@purepanda.hu e-mail címen.